Via deze open brief willen wij een grote zorg van ons, delen met u. Wij zijn stichting Straatwijs. Een stichting die opkomt voor Groningers die geen (t)huis hebben. Ook wel daklozen genoemd. Onze zorg wordt door vele onbekende én bekende Groningers, zoals Joram Krol (Stadsfotograaf), Jacob Kobes (Wijkagent Zernike en Paddepoel) en Oelinda de Vries (Nachtburgemeester van Groningen) ondersteund.

Waarom Straatwijs?

Plots op straat komen staan, is moeilijk als je niet goed weet waar je terecht kan voor hulp. Straatwijs zag dit probleem in en begon daarom een platform voor daklozenhulp. Daarnaast zijn er nog negen redenen dat Straatwijs bestaat. Lees meer in dit artikel. Lees het hele artikel.

Dagelijks leven (13)   Hulpverlening (11)   Tips (2)   Verhalen (15)   Wensen (9)